Γυναικεία επιχειρηματικότητα – EXTRAPLASTICA

Θέτοντας τις δομές του μέλλοντος οι ελληνικές επιχειρήσεις κρατούν επάξια την θέση τους στο δρόμο που χάραξαν οι ευρωπαϊκές αγορές και αλλάζουν διαχρονικά παρέχοντας προϊόντα υψηλών προδιαγραφών και ποιότητας.

Σ ΄αυτά τα χνάρια κινείται η εταιρεία EXTRAPLASTICA παρέχοντας προϊόντα που αντανακλούν καινοτόμες τεχνολογίες ασφαλείας , θερμομόνωσης και εξοικονόμησης ενέργειας . Πρόκειται για μια βιομηχανία δεύτερης γενιάς , η οποία εκπροσωπείται από τη κυρία Εύη Χασιαλή ως Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος , κόρη του ιδρυτή της εταιρείας κου Γεωργίου Χασιαλή.

Κυρία Χασιαλή καλημέρα σας! Είναι πάντα ευοίωνο να βλέπουμε ελληνικές επιχειρήσεις να ξεχωρίζουν. Ο δικός σας χώρος πόσο ανταγωνιστικός είναι ως προς τα προϊόντα που κατασκευάζετε?

Χαίρομαι που έχω τη δυνατότητα να μοιράζομαι μαζί σας τη μετουσίωση των προσδοκιών μας . Η εταιρεία μας κινείται σε ένα ιδιαίτερο ανταγωνιστικό περιβάλλον που είναι ο κλάδος του αλουμινίου . Παρόλα αυτά έχουμε πλέον καθιερωθεί ως ένας από τους πρωτοπόρους στον χώρο , καθότι ήδη μετράμε 46 και πλέον έτη από την ίδρυση μας.

– Ποια είναι τα κύρια προσόντα που κατασκευάζετε και πως τα διοχετεύετε στην ελληνική αγορά ?

Όλα αυτά τα χρόνια παρέχουμε με συνέπεια ως χονδρική πώληση ρολά αλουμινίου και γκαραζόπορτες ασφαλείας , σήτες και πλαστικά δομικά υλικά. Επιπλέον , στις καθετοποιημένες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις μας λειτουργεί τμήμα βαφείου αλουμινίου και σιδήρου , το οποίο εξυπηρετεί τις ανάγκες των επαγγελματιών αλουμινίου. Τα υπερσύγχρονα μηχανήματα του βαφείου extracolor σε συνδυασμό με το εξειδικευμένο προσωπικό μας έχουν επίσης καθιερώσει ως σημαντικό συνεργάτη στον χώρο της ηλεκτροστατικής βαφής αλουμινίου.

– Τι είναι αυτό που κάνει τα δικά σας προϊόντα να ξεχωρίζουν και ποια είναι η ειδοποιός τους διαφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό ?

Για τα προϊόντα μας , αλλά και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε , προσπαθούμε πάντα να χρησιμοποιούμε τα καλύτερα ποιοτικά υλικά στην καλύτερη ανταγωνιστική τιμή.

Το τρίπτυχο που συμπληρώνει τα παραπάνω , δηλαδή ποιότητα και τιμή , είναι φυσικά η εξυπηρέτηση που προσφέρουμε , διότι είναι βασικό το προϊόν να είναι πάντα έτοιμο στην ώρα του και να παραδοθεί σύμφωνα με τη ζήτηση του πελάτη. Από εκεί και πέρα μεγάλη σημασία έχει η προστιθέμενη αξία που βάζει κάθε εταιρεία στο προϊόν της. Και αυτή είναι που ολοκληρώνει τελικά την ειδοποιό διαφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Το εξειδικευμένο προσωπικό μας , τα πρωτοποριακά μηχανήματα ρομποτικής τεχνολογίας , η επιλογή των κατάλληλων προμηθευτών ευθυγραμμισμένων με τις διεθνείς πιστοποιήσεις , είναι σίγουρα στοιχεία της προστιθέμενης αξίας των προϊόντων και υπηρεσιών μας .

Αλλά όλα τα παραπάνω δεν θα είχαν την ίδια αξία , αν δεν αφουγκραζόμασταν τους πελάτες μας προκειμένου να εξελισσόμαστε σύμφωνα με τις ανάγκες της αγοράς. Αυτό αποτελεί τελικά την ακρογωνιαία λίθο όλων των εταιρειών που θέλουν να έχουν παρόν και μέλλον.

– Πόσο σημαντικό είναι μια εταιρεία να έχει πιστοποιημένα προϊόντα και υπηρεσίες?

Είναι πάρα πολύ σημαντικό μια εταιρεία να διαθέτει πιστοποιήσεις σύμφωνα με τα διεθνή και ευρωπαϊκά πρότυπα. Η εταιρεία μας πιστή στη δέσμευσή της για ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες διαθέτει σύστημα διαχείρισης ποιότητας (ISO 9001 2015) και Σήμανση CE.

Επίσης η extraplastica παρέχει στους συνεργάτες της 1 χρόνο εγγύηση καλής λειτουργίας προϊόντος ( για τα ρολά και τις γκαραζόπορτες ) και 5 έως 7 χρόνια εγγύηση για τους ηλεκτρικούς μηχανισμούς αυτών.

Έχουμε εξασφαλίσει επίσης πιστοποιητικά θερμοπερατότητας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο δοκιμασμένα σε πραγματικές συνθήκες.

Επιπλέον η εταιρεία μας διαθέτει πιστοποίηση αντικλεπτικού ρολού και γκαραζόπορτας για ΄΄ αντίσταση κατά της διάρρηξης ΄΄ από το Ινστιτούτο IFT του ROSENEHEIM ( σε συνεργασία με την εταιρεία Somfy).

extraplastica ως πρωτοπόρος εταιρεία πως ανταποκρίνεται ως προς τη πλευρά της κοινωνικής υπευθυνότητας ?

Η κοινωνική ευθύνη μιας εταιρείας έγκειται στη δεοντολογία και τον ηθικό κώδικα που την διακρίνει. Από το ιδρυτικό μας στάδιο προτεραιότητα μας ήταν ο άνθρωπος , η ευημερία και η ανάπτυξή του , μεμονωμένα , αλλά και ως μέρος ενός ευρύτερου κοινωνικού συνόλου.

Συνεχίζουμε διαχρονικά και ανανεώνουμε συνεχώς , βάσει των τρεχουσών συνθηκών την δέσμευσή μας αυτή.

Έμπρακτα η εταιρεία προσφέρει στο μέτρο του δυνατού σε κοινωφελείς οργανισμούς και ιδρύματα όπως το χαμόγελο του παιδιού , οι γιατροί χωρίς σύνορα κτλ και χρηματοδοτεί πλήθος χορηγιών του κλάδου του αλουμινίου.

-Τελειώνοντας θα ήθελα να σας ρωτήσω ποια είναι η γνώμη σας για την γυναικεία επιχειρηματικότητα σήμερα και ποιο το όραμα της extraplastica για το μέλλον?  Όσον αφορά την γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα βρίσκεται ακόμα σε στάδιο εξέλιξης. Το να διεκδικήσει μια γυναίκα θέση ευθύνης , ήταν για πολλά χρόνια ενάντια στα υφιστάμενα κοινωνικά πρότυπα.

Τις τελευταίες δεκαετίες έχουν σημειωθεί άλματα προόδου , καθώς οι περισσότερες επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν όταν στη διοίκηση συμμετέχουν άνδρες και γυναίκες στελέχη.

Όσον αφορά τον χώρο του αλουμινίου , παραμένει ένας επί το πλείστον ανδροκρατούμενος χώρος μέσα στον οποίο μια γυναίκα επιχειρηματίας οφείλει να αποδεικνύει συνεχώς με σταθερότητα και συνέπεια την αξία και την εγκυρότητά της .

Το όραμα της extraplastica που σχετίζεται με το μέλλον της εταιρείας είναι να διατηρήσουμε την ηγετική θέση που κατέχουμε σήμερα στον ευρύτερο ελλαδικό χώρο , αλλά και να αυξήσουμε το ποσοστό εξαγωγών μας. Προσπαθούμε πάντα να μένουμε πιστοί συνεχιστές του οράματος του ιδρυτή της εταιρείας κου Γεωργίου Χασιαλή : να εμπνέουμε την εμπιστοσύνη και το σεβασμό στο κλάδο και τους συνεργάτες μας και να αποτελούμε σημείο αναφοράς για την πρωτοπορία με γνώμονα την περιβαλλοντική και ανθρωποκεντρική αντίληψη.

Η συνέντευξη δημοσιεύτηκε στο Αλλάζω Διαρρύθμιση

(ένθετο στον Κυριακάτικο Ελεύθερο Τύπο) στις  6/10/2019

www.extraplastica.gr